Шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств
https://doi.org/10.32317/2221-1055.201908103
ЦИТУВАТИ
- 500 Переглядів
- Економіка АПК - Том 26, № 8, 2019
ORCID: 0000-0002-5753-1377
Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки»
03127, вул. Героїв Оборони, 10, м. Київ, Україна
Ключові слова: маркетинг; аграрні підприємства; відділи маркетингу; управління маркетинговою діяльністю; шляхи вдосконалення
https://doi.org/10.32317/2221-1055.201908103
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: управління маркетингом; конкурентоспроможність; аграрне підприємство; маркетинговий механізм; товари на ринку
https://doi.org/10.32317/2221-1055.201907101
ЦИТУВАТИ