ISSN 2413-2322 (Online)

ISSN 2221-1055 (Print)

UDS: 004.9:631.11.027
Сторінка молодого науковця

Problematic aspects of the Internet Marketing implementation on farms / Shvydenko O.M. // Ekonomika APK. - 2014. - № 1 - P. 129

The essence of the Internet Marketing concept is interpreted; its objectives and advantages of use and implementation are identified. The components and tools of online marketing are considered, provided business opportunities are determined. An overall Internet environment of Ukraine is analysed. The basic characteristics of the online audience, eCommerce market features and territorial prevalence of Internet use are investigated. The penetration degree of the Internet in households and enterprises of Ukraine, including agriculture, is elucidated. The necessity of implementing online marketing in agriculture is justified, its characteristics and problematic aspects are designated. The feasibility of using free message boards for purchasing and selling agricultural products is analyzed. The use of online shopping systems on the example of Agrotorg system is recommended. Figs.: 1. Refs.: 29.
Key words: agricultural marketing, Internet Marketing, e-Commerce, marketing tools, Internet environment, online audience, message boards, Agrotorg system

References

  1. Барабашова К. Розвиток Інтернет-маркетингу в Україні [Електронний ресурс] / К. Барабашова, А. Прокопець. – 2009. – Режим доступу: http://conf-cv.at.ua/forum/16-67-1.
  2. Воронецька І.С. Соціалізація маркетингової діяльності аграрних підприємств [Електронний ресурс] / І.С. Воронецька, К.А. Задворна. – Режим доступу: http://intkonf.org/ken-voronetska-is-zadvorna-ka-sotsializatsiya-marketingovoyi-diyalnosti-agrarnih-pidpriemstv/.
  3. В Україні вже майже 20 мільйонів регулярних Інтернет-користувачів [Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу: http://life.pravda.com.ua/technology/2013/03/27/125244/.
  4. В Україні стрімко зростає ринок он-лайн торгівлі [Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу: http://www.ukrinform.ua/ukr/news/v_ukraiini_strimko_zrostae__rinok_onlayn_torgivli_1840710.
  5. За рік кількість Інтернет-користувачів в Україні зросла на 9% [Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу: http://news.finance.ua/ua/~/1/0/all/2013/06/15/303544.
  6. Зіньцьо Ю. Електронний маркетинг в системі аграрного підприємництва України [Електронний ресурс] / Ю. Зіньцьо. – 2011. – Режим доступу: http://conftiapv.at.ua/_ld/0/15_Zbirnyk_tez_ico.pdf.
  7. Кількість користувачів Інтернету в Україні досягнула майже 20 мільйонів [Електронний ресурс]. – 2012. – Режим доступу: http://blogosphere.com.ua/2012/11/01/ukrainian-internet-user-stats-2012/.
  8. Комарницький І.Ф. Економічна теорія / І.Ф. Комарницький. – Чернівці, 2006. – 334 с.
  9. Кравчук І. Управління маркетингом в аграрному бізнесі [Електронний ресурс] / І. Кравчук. – 2011. – Режим доступу: http://sophus.at.ua/zbirnik_konf_2011_11_15-16_ch2.pdf .
  10. Мамчин М.М. Маркетингові аспекти сільськогосподарського розвитку в Україні [Електронний ресурс] / М.М. Мамчин, І.І. Жагаляк, B.P. Мороз. – 2007. – Режим доступу: http://vlp.com.ua/files/38_7.pdf.
  11. Матіїв І.М. Інтернет-маркетинг як інструмент розвитку сучасного підприємства [Електронний ресурс] / І.М. Матіїв, В. Кушнірюк. – 2010. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/30_NNM_2010/Economics/68237.doc.htm.
  12. Обсяг ринку Інтернет-реклами України зріс в 2,4 раза – до 594 млн грн [Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу: http://news.finance.ua/ua/~/1/90/all/2013/04/07/299588.
  13. Понад 86% підприємств України мають доступ до Інтернету [Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу: http://www.unian.ua/news/569180-ponad-86-pidpriemstv-ukrajini-mayut-dostup-do-internetu.html.
  14. Попович З. Інтернет-контрреволюція, або як захистити вільний доступ до медіа-контенту? [Електронний ресурс] / З. Попович. – 2011. – Режим доступу: http://gaslo.info/?p=171.
  15. Прядко О. Как выглядит украинский АПК в интернет-пространстве [Электронный ресурс] / О. Прядко. – 2012. – Режим доступа: http://www.apk-inform.com/ru/exclusive/opinion/1002967#.UgN9t22Umwq
  16. Ринок електронної комерції в Україні виріс до 1,6 мільярда [Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу: http://real-economy.com.ua/news/40460.html.
  17. Ринок електронної комерції в Україні продовжить активно розвиватися [Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу: http://newsradio.com.ua/2013_07_23/Rinok-elektronno-komerc-v-Ukra-n-prodovzhit-aktivno-rozvivatisja/.
  18. 1BСаваневський М. Україна один з лідерів росту Інтернет-ринку в Центрально-Східній Європі (дослідження) [Електронний ресурс]. – 2012. – Режим доступу: http://watcher.com.ua/2012/07/24/ukrayina-odyn-lideriv-rostu-internet-rynku-v-tsentralno-shidniy-yevropi-doslidzhennya/.
  19. Семенов Н. Рынок интернет-маркетинга в Украине [Електронний ресурс] / Н. Семенов, Р. Аметов. – 2013. – Режим доступу: http://secl.com.ua/attach/page_from_mir_01-2010.pdf.
  20. Соловйов І О. Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу. : дис... д-ра наук [Електронний ресурс] / І.О. Соловйов. – 2009. – Режим доступу: http://www.disslib.org/naukovo-metodolohichni-osnovy-formuvannja-ta-rozvytku-systemy-ahromarketynhu.html.
  21. Соловйов І. О. Система агромаркетингу та її роль в маркетинговому забезпеченні розвитку АПК [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.virtual.ks.ua/essays-term-papers-and-diplomas/418-ahromarketynhu-system-and-its-role-in-the-development-of-aic-marketing-support.html.
  22. Український ринок електронної комерції оцінили у 1,6 мільярда доларів [Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу: http://www.epravda.com.ua/news/2013/07/2/383174/.
  23. Чи загрожує Україні монополія на ринку електронної комерції з боку Інтернет-магазинів [Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу: http://gazeta.ua/ru/blog/38109/chi-zagrozhue-ukrajini-monopoliya-na-rinku-elektronnoji-komerciji-z-boku-internet-magaziniv.
  24. Draganska, M., Hartmann, W. R. & Stanglein, G. Internet vs. TV Advertising: A Brand-Building Comparison [Electronik resourse]. – Mode of access: http://faculty-gsb.stanford.edu/hartmann/Internet_vs_TV.pdf.
  25. Hongyu, W. & Dongmeib,Zh. (2011) Internet technology’s development and its positive role in promoting E-Marketing /ESEP 2011 (9-10 December), Singapore/ Energy Procedia, 13, 6504 – 6507.
  26. Kımıloğlu, H. (2004). The “E-Literature”: A Framework for Understanding the Accumulated Knowledge about Internet Marketing. Academy of Marketing Science Review, vol. 6 [Electronik resourse]. – Mode of access: http://www.amsreview.org/articles/kimiloglu06-2004.pdf.
  27. Pettinger, T. (2007). Spending on Internet to Dominate Retail [Electronik resourse]. – Mode of access:: http://www.economicshelp.org/blog/132/retail/spending-on-internet-to-dominate-retail/.
  28. Strauss, J., El-Ansary A.I. & Frost, R. (2006). E-Marketing (4th Edition). Prentice Hall [Electronik resourse]. – Mode of access: http://wlxt.whut.edu.cn/new/wlyx/Resource/Kejian/.
  29. Terziaa, N. (2011). The impact of e-commerce on international trade and employment /7th International Strategic Management Conference/ Procedia Social and Behavioral Sciences, 24, 745–753.
Read article: 14_01_129-135.pdf
Read translation: 1401shvydenko.pdf